torsdag 3 mars 2011

Book swap!

Åh,vad roligt! Idag fick jag "Uppdrag utrotning" i brevlådan. Detta som ett resultat av en book swap som jag själv föreslog. Jag tänkte att vi egenförläggare emellan kunde byta böcker. Sagt och gjort. Jag frågade Carita som skrivit böcker om nyhetschefen Adrian Debutsky om hon ville byta med mig. Och det ville hon! Så igår fick hon min debutroman och idag fick jag hennes andra roman. (För första har sålt slut.=Toppen egentligen.)


Så nu vet jag vad jag ska läsa ikväll!

5 kommentarer:

Sofie sa...

Vilken kul idé! Önskar nästan att jag hade skrivit en bok som jag också kunde byta. :)

Desirée sa...

Oj kul idé! Trist att min bok inte är färdig än ...

Hanna Lans sa...

Ja, det var ju synd. Men kanske att min nr 2 kommer ungefär samtidigt som din nr 1? Då kan vi swap:a dessa?

Carita sa...

Ett misstag som jag gjorde som egenförläggare med min andra bok var att jag ritade pärmen själv för att hålla kostnaderna nere.
Därför ser den ut som den gör, urtrist, hahahaaa!
Hade en konstnär att rita pärmen till debuten.

Men man lär sig så länge man lever, och om jag nu nånsin får min tredje bok klar ska den få en FIN pärm. För det är nog pärmen som ska sälja, fastän innehållet förstås också ska vara bra.

Hanna Lans sa...

Nej, jag tycker inte den har ett urtrist omslag Carita. Jag skulle vilja ha min nästa inbunden, men där måste man verkligen vara på sin vakt, de halvkassa hårda prämarna ser så himla billiga ut. Bättre då med storpocket. Men nu vet jag hur färgerna beter sig, så det kommer jag tänka mer på nästa gång.