fredag 25 mars 2011

Nästa frisyr

När mitt hår har vuxit ut lite så ska jag ha håret såhär. Fast innan dess har jag säkert fått psykbryt flera gånger om. Jag är en sådan där jobbig människa som brukar tycka om det mesta på mig själv. Lite extra kilon kan jag leva med, stora öron gör att jag hör bra, sne näsa är bara charmigt osv. Men vad gäller håret är jag verkligen aldrig nöjd. Jag tror att det har att göra med att jag inte gillar hår alls. Är det inte konstigt att vi har päls på bara ett enda ställe på kroppen? (Om man inte räknar fjuniga armar och pubeshår dårå.)

Bild snodd från The Glamourais blogg.

2 kommentarer:

mockapocka sa...

Jag har hår överallt. Du skulle verkligen inte gilla mig.

Hanna Lans sa...

Eller också skulle jag verkligen det eftersom du då ser ut som man ska om man är ett djur? ;)