fredag 20 maj 2011

Ibland skrattar jag

Då ser jag ut såhär:

7 kommentarer:

Marie A sa...

Åhh har du provat på fiskpedikyr!!
Tror jag hade dött så kiklig som jag är under fötterna ;-)

Hanna/morranslappisensominteorkarloggainförattkommentera sa...

Ja, som du ser så är jag ganska så kittlig också...

Maria Engelwinge sa...

Du är precis lika ful som en av mina allra bästa vänner;). Hon var jättevacker i vanliga fall, men när jag fick henne att skratta hysteriskt fulgrät hon. Vi pratar fortfarande om det, trots att det är åtta år sen:).
Love ya!

Hanna Lans sa...

HAHAHA!!! Jag får väl lägga upp en bild på mitt rasande vackra vardags-jag i något inlägg också, så att min heder kan återuppbyggas. ;)

mockapocka sa...

Men herregud, vad är fiskpedikyr?!? Låter ju helt hemskt!

Hanna Lans sa...

Det är någon slags mini-piraya som äter alla döda hudceller från dina fötter. Om man inte är kittlig så fick man bebislena fötter efteråt. (Sambon.) Om man är kittlig så klarar man inte av att sitta där i 15 minuter och då blir inte fötterna bebislena. Några små fisklik kanske också ligger och flyter runt i akvariet om man har otur...

Maria Engelwinge sa...

Fiskpedikyr, nej jag ska inte säga vad jag får för associationer till det...;) Hahha, förlåt jag är helt sinnesrubbad i kväll, jag blir mer normal i morgon. Kanske:).