tisdag 17 maj 2011

Jag blir jämförd

Jag har följt stackars (ja, i detta fall är det verkligen "stackars") Maria Engelwinge i den sorgliga vägen tillbaka efter blogspots haveri härom dagen. Hundra inlägg som försvinner och inte kommer tillbaka. Alla viktiga som har med skrivandet att göra. Herreminje vad jag hade varit deprimerad. I sitt nyaste senaste inlägg skriver hon och länkar till de bloggar där hon gästbloggat. Jag klickade mig fram och läste ett jag inte läst förut. Där jämför hon mig, eller, skriver om mig i samma andetag som hon nämner Karin Alvtegren och Karin Fossum. Oj, jag tappar andan av glädje! Tack, kära Maria, för den meningen! Nu är min dag räddad! Hoppas din vecka fortsätter långt mycket bättre än hur den sista slutade!!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Grattis igen. Jag håller med som vanligt!

Maria Engelwinge sa...

Det är väl klart att jag tipsar om dig och gör all reklam jag kan! Fler måste få upp ögonen för din underbara bok, men det är inte enda skälet till att jag nämner den titt som tätt. Det är helt enkelt för att jag är ärlig och det är en av de bättre böcker jag läst.
Kram!

Hanna Lans sa...

Åh, en liten bloggpuss till dig Maria! Sofie kan få en av bara farten också. ;)