måndag 23 maj 2011

Om man vill köpa min bok

Nu har jag fått frågan i flera kommentarer om hur man kan göra för att köpa min bok. Så nu skriver jag ett inlägg om det:

Billigaste sättet att läsa boken, är att gå till ett bibliotek. Om det inte är ett av dem som tagit in den, så kan de antingen beställa eller låna från ett annat bibliotek. (Om man lånar på biblioteket istället för att låna från någon som har köpt boken, så gör man dessutom mig en tjänst eftersom utlånen registreras, det gör det inte om ni lånar väninnans exemplar. Statistik, man vill åt en bättre statistik vet ni.)

Nästa sätt är att köpa från Adlibris. Klicka då på bilden här till höger, så kommer du direkt dit. 143 kronor.

Man kan också fråga på sin bokhandel, de kan alltid beställa in.

Om man bor utomlands så kontaktar man mig/förlaget direkt på info@berghemforlag.se Detta gäller också de som vill köpa ett signerat exemplar. 100 kronor för boken, plus frakt 45 kr. Utanför Sverige men inom Europa, kostar portot 80 kronor och till USA (och borde gälla resten av världen också) kostar det 90 kronor i porto.

4 kommentarer:

Kim M Kimselius sa...

Hej Hanna
Trevlig blogg du har, och mycket bra början på din nya bok! Lycka till med din debutroman!
Kram Kim

Hanna Lans sa...

Hej Kim! Vad kul att du tyckte att början var bra, tack! Jag scrollar runt på din blogg och tänkte lära mig av dig vad gäller olika delar av förlagsbiten. Jag har ju startat eget förlag (eller, det är mer rätt att säga att jag håller på att starta) för att ge ut fler böcker och böcker av andra hade jag tänkt. Vi får se, men kul är det!

Desirée sa...

Jag KÖÖÖÖP Hannas bok!

Hanna Lans sa...

Åh, tack för uppmaningen D!