tisdag 9 augusti 2011

Kär i Bosse

Nu har ännu en kvinna blivit kär i Bosse. Det är svårt att inte bli det. Bosse kan allt. Allt om kroppen. Har du ont någonstans så fixar han så att du slipper smärtan. En väninnas mamma bröt foten tidigare i somras. Hon kunde inte gå på foten så hon fick numret till Bosse av mig. Idag var hon där i 1,5 timme. Hon gick därifrån av egen kraft. Just nu sitter hon på en uteservering och firar med ett glas vin och skålar för Bosse. Någon med smärta som har vägarna förbi Göteborg? Hör av er så får ni numret. Med risk för att era män blir svartsjuka. Eller går dit sjäva. Så blir ni svartsjuka. Alla, oavsett läggning, blir kära i Bosse.

6 kommentarer:

Sofie sa...

Låter intressant. Får se när jag har vägarna förbi, då hör jag av mig!

camillos sa...

Åh, denna Bosse! Om min tennisarmbåge gör sig påmind igen ska jag gå dit!

Desirée sa...

Jag vill också ha en Bosse ...

Hanna Lans sa...

ALLA borde ha en Bosse!

Maria M sa...

Hahaha, blir så full i skratt för när jag läser vad du skriver så HÖR jag hur du låter när du säger Bosse!

Anonym sa...

Hanna! Tack för supertrevlig bloggfika i Botaniska! Så skoj det var att träffa er alla! Och du prickade verkligen mitt favvoämne nummer ett. Buuu! Igår tog barnen och jag ett dopp på ett ensligt Killingholmen. Älskar det stället. Och apropå Bosse: min rygg bråkar. Är Bosse verkligen ljuset i tunneln? Du får gärna maila mig hans kontaktuppgifter. anna@fabler.nu

Allt gott! // Anna