lördag 24 september 2011

Orkar jag?

Jag tänkte mingla med andra författare ikväll. Men här sitter jag i hemmets lugna vrå och längtar efter ostbågar. Orkar jag ta mig in till stan igen, eller vinner ostbågarna?



Bild från igår. Kiki ställde upp och agerade köpare för bildens skull. (Hon har den redan och recenserade den här på sin blogg.) Så in i he-ete skoj det är med Bokmässa! Nya och gamla vänner och en himla massa inspiration. Och Kiki: Nu anmäler du dig omedelbart till kursen!

Uppdatering: Jag blev tillsagd att mässpriset var för lågt. Så det blev en jämn hundralapp som pris istället och min lapp kasserades omedelbart. Bra så.

Uppdatering 2: Jag orkade!

13 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Åh vad många härliga inlägg! Gilla, gilla. Fick du många böcker sålda förresten? Menar, är det ett bra ställe att sälja på? Hur mycket kostar det att hyra en monter! Är bara nyfiken :) Ser fram emot inlägg om träffen med alla andra härliga bloggare!

NEWYORKMAMMAN sa...

Bra beslut. Du åkte in va? Ha ha, så där hade jag också gjort, suttit hemma i soffan och våndats. Bättre att inte åka hem.

NEWYORKMAMMAN sa...

Men duuuu, är det en snygg klocka jag ser, eller?
Jag håller med Duktiga Tjejen om att det är kul med alla inlägg.

Marina sa...

Härligt att läsa alla bokmässe-inlägg! Antar att det har varit en bra helg!

Frida Åberg sa...

Tack för din grymma rapport! Uppskattas av en som inte orkar :). Hoppas att du sâlde massor av dina fantastiska böcker!

Det syns att du trivs, ansiktet lyser!

Desirée sa...

Sååå roligt att träffa dig!!!Du var lika söt och
sprudlande som jag trodde du skulle vara!

nillas liv på pinnen sa...

Men du! Jag undrar om det inte var dig jag såg ändå?
För lång, tänkte jag för kvinnan som passerade var typ längre än jag (1,65) och jag vet att jag läst här att du är kort???

Joanna Björkqvist sa...

Bra att du orkade ta dig in!

Men apropå bilden; var är tunikan??? ;)

Hanna Lans sa...

DT: Jag signerade min bok i QoolaQvinnors monter som de delade med Una Förlag, så det kostade mig bara några böcker i utlottning. :) (Nej, inte bästa stället att sälja på, men definitivt något av det bästa vad gäller networking.)

NYC: Visst är det en görsketasnygg klocka du ser!

Det var jättekul men idag är jag lite mör.

Nilla: Jag är prick 1,65 det tycker jag är kort. Om det var idag du såg mig så hade jag klackar på mig, då blev jag nästan 1,75. :)

Hanna Lans sa...

Joanna: Tunikan? Du menar den svarta klänningen och koftan jag hade på mig ...? Bilden i inlägget är från dagen innan. :)

Hanna Lans sa...

Joanna: Eller, du menar "tunikan" den där viktiga att ha på sig som författare? :)

Tante Jul sa...

Næmen der var jo du! Som ikke heter Lisa, men Hanna. Jeg fikk også klem av Amanda!

Hanna Lans sa...

Nämen, var det MIG du egentligen tänkte att jag var, fast du tänkte namnet Lisa? Vad trist att vi inte fick en pratstund då! Härligt med kramar. :)