tisdag 11 oktober 2011

ISBN-nummer m.m.

HÄR kan man beställa sina ISBN-nummer. Faktiskt det enklaste i hela utgivningsprocessen. Härligt att något är enkelt, då orkar man med allt det där som är svårare!

HÄR hittar du Bokrondellen. Här ska du registrera dina böcker så att de finns sökbara för bokhandlare. De skickar sin order till Bokrondellen som skickar den till dig. Du själv skickar faktura och böcker.

HÄR kan du läsa mer om btj-häftet. Om du skickar två exemplar av din bok till Bibliotekstjänst, så kan din bok hamna i detta häfte. Viktigt för biblioteksinköpen. Jag fick en fin recension i btj-häftet och min bok har köpts in av över hundra bibliotek.

Bara lite info from me to you.

4 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Har jag att du är underbar, übergrym och fantastisk? Bästa Guld-Hanna! Massor av tacksamma kramar! <3

Duktiga Tjejen sa...

Säger ju det; du är min egenutgivarguru!

Hanna Lans sa...

Åh, ni är bra gulliga! Men jag tycker verkligen att man ska dela med sig här i livet.

Anonym sa...

Du är en pärla som gör det hela så mycket enklare (och därmed roligare) för oss som kommer efter dig. Thank you so much! Have a really nice day!