torsdag 29 mars 2012

Vitaminer

Idag färgchockar jag min marinblå- och svarta omvärld.

11 kommentarer:

Sofie sa...

Snyggt! Jag är en fegis, men gillar när andra vågar. :)

Duktiga Tjejen sa...

schnyggo!

Andra intryck sa...

Härligt! En frisk fläkt!

camillos sa...

Vad härligt!

mamman sa...

Äntligen Hanna :))))

nillas liv på pinnen sa...

Wow!

Jag gillar brallorna.

Hanna Lans sa...

Jag fick många härliga kommentarer från alla marinblå-och svartklädda människor. :)

Notera den cerise skon och turkosa klockan. Mmm, färg ger vekrligen energi!

Nilla: Gina Tricot, prisvärda och sköna.

Skrivarstudio ordOide' sa...

Wow...det är så man ska ta en fredag! Härligt!

Hanna Lans sa...

Tack!

NEWYORKMAMMAN sa...

Jag tycker du ar sa snygg! Alskar de rosa brallorna. Nu ska jag ocksa kopa rosa brallor. Jag lamnar genast tillbaka de svarta jag kopte forra veckan. Du ar fin i det lite langre haret.

Hanna Lans sa...

Klart du ska lämna tillbaka de svarta! Mitt hår är på väg uuuut, lååångt ut. :)