lördag 3 mars 2012

Wordfeud vs. Hanna Lans 0-1

Oj, vilken underbar recension jag fick av Habowoodfrun! Vi träffades på Bokerifesten förra söndagen och hon köpte min Som någon annan bäddar av mig. Tydligen är jag nu skyldig till att hennes Wordeud-vänner inte fått spela med henne, att kaffekonsumtionen gått upp, samt att hennes nattsömn blivit lidande. Men det var det värt tycker jag. Bättre än Inte utan min dotter, likheter med Sova med fienden, och en filmatisering med Tuva Nuvotny i huvudrollen? Mumma!

9 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Håller helt med. Boken skulle bli en utmärkt film. Och de får skynda sig innan Tuva blir för gammal - hon blir 33 i år... ;)

Hanna Lans sa...

Äsch, jag var på väg att bli 37 i slutscenerna i boken, så än har hon några år på sig. ;)

Anonym sa...

Vad roligt! Det var då inga dåliga ord. Jag förstår att det blev en synnerligen glad dag för dig idag.

Är du medlem nu ;-)? Hoppas verkligen det.

Sofie sa...

Grattis ännu en gång! Den är verkligen värd det, och en film baserad på boken hade jag rusat iväg för att få se. Med dig i huvudrollen kanske?

Perny sa...

Vilket härligt utlåtande. Grattis.

Tack själv för din kommentar inne på Alvhilda. Känns roligt och spännande att folk läser och det är extra roligt med lite feedback och vilken bild man har av henne.

Habowoodfrun sa...

Tack själv, för att du delar med dig av din berättelse. Jag skulle lugnt försaka mycket mer för att få läsa den :)
Jag börjar t.o.m fundera på att skriva min egen historia...den innan USA, och innan jag träffade min undebara man. Inser dock att det dröjer ett tag och tills dess skriver jag bara sånt jag blir glad av.

Andra intryck sa...

Grattis! =) Hoppas sonen mår bättre!

Duktiga Tjejen sa...

Vad roligt att få sådana fina ord! Dessutom är de ju välförtjänta. Jag stordiggade din bok, kanske till och med ännu mer nu när jag tänker på den eftersom allt har fått lägga sig lite. jag har läst en hel del egenutgivna böcker sedan jag läste din (tror din var först ut) och jag måste erkänna att din har varit proffsigast av alla.

Hanna Lans sa...

Ja, det är verkligen jättejätteroligt att få så fina omdömen om sin bok! En bok är ju som en bebis,och något man agt ner själ och hjärta i. Underbart dåatt den mottas så väl!